среда, 27. јануар 2016.

Četiri godišnja doba



Četiri godišnja doba


Ukoliko umrem na proleće
Pustite da miris jorgovana
Okadi moje telo
I da takav
Svež i mirisan
Zaigram još jedan poslednji ples.

Ukoliko umrem na leto
Ostavite sva vrata i prozore
Otvorenima
Neka se sunce
I senke
Još jednom poigraju mnome.

Ukoliko umrem na jesen
Pustite neka još tople kiše
Okupaju moje telo
Pokupe moje mirise i mirise davne
I speru ih
Nazad u zemlju.

Ukoliko umrem na zimu
Obavite obrede za mrtve
Ostavite mi jedan šal
I pokopajte me na proplanku
Pre snegova
Da vidim otiske njenih stopala u snegu.

26.01.2016.

4 коментара:

  1. Zašto razmišljanje o smrti? Čemu tuga? Memoare i ovakve pesme pišu ljudi čiji je život na zalasku..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi razmišljaju o smrti u nekom trenutku, manje ili više. Tuga nije dominantna emocija koju sam želeo da prenesem čitaocima, ali čitanje je subjektivna stvar. Posebno čitanje poezije. A Ahab, Ahab je velika ličnost koja može da piše ovakve pesme, a hvala i na ideji za memoare. Treba početi skupljati materijal...

      Избриши
  2. Uništi me sa poslednjim stihom,odlično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek je ono na početku, pa onda ono na sredini, samo predigra za kraj. Nadam se da te nisam previše oštetio :)

      Избриши

Svi komentari podležu moderiranju. Zato ako se Vaš komentar ne pojavi odmah, nemojte paničiti. Polako se zaputite ka izlazima za slučaj opasnosti ili sačekajte do 24h. Neprimereni komentari neće biti objavljivani. Zabranjeno je svako vređanje, govor mržnje, politički motivisani komentari, omalovažavanje bilo koga po ekonomskoj, rasnoj, nacionalnoj, religijskoj, starosnoj osnovi. Sadržaj bloga je zabavnog karaktera pa Vas molimo da i svoje komentare zadržite u tim okvirima. Hvala.